nedeľa 8. januára 2017

PATCH


Krásny večer.

Vítam vás pri prvom novoročnom príspevku. Nemôžem tomu uveriť, no už je to presne rok, čo som začala blogovať. Ten čas ide tak rýchlo a dnes keď som si dnes prezerala staršie príspevky, prišiel na mňa kúsok nostalgie. Akoby to bolo včera, čo som sa neuveriteľne tešila, no zároveň aj bála začať s blogom. Teraz som však nesmierne nadšená a vďačná za každé jedno prečítanie môjho príspevku a to, že každým dňom the browzie naberá na popularite. 

Ako som v poslednom poste písala, tento rok bol Ježiško viac ako štedrý. Do dnešného outfit postu som zvolila práve jeden z darčekov. Je to tento krásny kabát s nášivkami. Už keď som ho prvý krát uvidela, zamilovala som sa doň. Je príjemne teplý, oversized a hodí sa naozaj takmer k všetkému. Doplnila som ho hnedými čižmami Baťa (tiež darček) a ako výrazný detail som zvolila červený rúž.

Prežite ešte krásny mrazivý večer a zajtra prajem veľa síl do nového pracovného týždňa 

xoxo B.







//coat, bag, sunglasses Mango// shoes Baťa// jeans Koton// gloves F&F//

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

© the browzie
Maira Gall